Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Ο Serj, ένας έλληνας και μία ορχήστρα.


Είναι γνωστός ο έρωτας μας για τον Serj Tankian. Τι γίνεται όταν ένας Αρμένικης καταγωγής Αμερικάνος τραγουδιστής συναντά έναν Ελληνικής καταγωγής Νεο Ζηλανδό μουσικό συνθέτη;

Στις 16 Μαρτίου η Ορχήστρα του Οκλαντ θα υποδεχτεί τη μουσική του Serj Tankian o οποίος διασκεύασε τα κομμάτια του με τη βοήθεια του John Psathas. O Serj λοιπόν έφερε το solo album του Elect the dead έβαλε και μερικά νέα κομματάκια, ο John Psathas έφερε τις γνώσεις του και έτσι στις 16 Μαρτίου η Νέα Ζηλανδία θα έχει την τέλεια συναυλία.



Εμείς απλά καμαρώνουμε για την παραπάνω συνεργασία και απλά κλαίμε με μαύρα δάκρυα το γεγονός ότι δεν θα είμαστε εκεί... Ωστόσο θα αγοράσω το DVD μόλις βγει γιατί τέτοια πράγματα δεν θα πρέπει να λείπουν από την (ανύπαρκτη) συλλογή μου....

Έτσι λοιπόν εάν είσαι κοντά στην Νέα Ζηλανδία, ή αν μένεις εκεί και γουστάρεις Serj Tankian να τσακιστείς να πας γιατί αυτή θα είναι μια εμπειρία απο τις λίγες...



Αχχ Serj... να δούμε πότε θα συνεργαστείς με την Erisabetsu αγόρι μου.
Έλα να επείκουμε τραντέλενες πουλόπομ.

άραγε ο Ψαθας να συμμερίζεται τις απόψεις του Tankian περί γενοκτονίας;
και γιατί έπρεπε να γίνει αυτό για να μάθω τον Ψαθα; οεο;

πηγες: http://www.promethean-editions.com/php/NewsDetail.php?ID=134
και φειςμπουκ

5 σχόλια:

Χρήστος είπε...

Μολις τελειωσει δεν ερχεται και απο τα μερη μας.

Να φερει και την πρωην παρεα του δεν εχω προβλημα...

trofology είπε...

ναι ναι.συμφωνω..με τον Χρηστο!ας ερθει και ας ερθει και με την παρεα του!!!ευπροσδεκτος...

Unknown είπε...

Μου αρέσει κι εμένα και μόνος του και με το συγκρότημα.Έχω όμως την εντύπωση οτι μόνος του πειραματίστηκε πολύ περισσότερο.

Γουι λοβ Σερτζ!!!

Wrong Guy είπε...

telika eisai poly koultouriara

Beer-o-mixalhs είπε...

exw ena e3oxhko dipla sth 8alassa.etoimase balitses :P



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...